הגולשים של היום כבר לא מסתפקים באינדקסים.

ההמרה האיכותית ביותר היום נובעת מהמוצר הבסיסי ביותר שיש לאדם- ידע!

תן לגולשים שלך מידע אמין, איכותי ואובייקטיבי והם יגמלו לך באינטראקציה בחזרה.

שני סטארט אפים שהבינו את הקונספט הם Outbrain ו- TABOOLA שנשווקים היום כתבות תוכן מסחרי דרך כל אתר תוכן ברשת.

הגולשים נהנים מהצעה לקרוא כתבות שיעניינו אותם במיוחד (ע"פ הפרופיל שבונה המפרסם) ואילו העסק שהציע מהידע האישי שלו.

זוכה להיות בכתבה מעין אוטוריטה בתחום עליו הוא כותב.

האינטראקציה הזו קושרת את הגולש ומניעה אותו לפנות לעסק באופן רך ונכון יותר.

השארת תגובה